Aktywacja konta w portalu LUX MED umożliwia uruchomienie platformy e-rezerwacji. W ten sposób, przez internet można szybko, łatwo i bardzo intuicyjnie sprawdzić, jakie terminy dostępne są u poszczególnych specjalistów. Aktywowane konto w portalu LUX MED umożliwia również ewentualne odwołanie spotkania z lekarzem oraz weryfikację wcześniejszych terminów wizyt, które już zostały zrealizowane.
Jak aktywuje się konto LUX MED w portalu pacjenta? Technologia pozwala na uruchomienie go na dwa sposoby. Obydwa są w pełni intuicyjne, łatwe w przyswojeniu i w pełni wykonywalne przez internet.
Aktywacja konta LUX MED - poziom podstawowy
Uruchomienie swojego konta LUX MED na pierwszym poziomie dostępów to rozwiązanie, które zapewni podstawowe funkcjonalności tej platformy medycznej. Uprawnia ono do:
-
umówienia wizyty w LUX MED - do pięciu konsultacji
-
wygenerowania podglądu wizyt, które zostały już zarezerwowane
-
odwołania wizyty, która musi być anulowana.
Aktywacja konta LUX MED - poziom poszerzony
Drugi poziom dostępu w ramach konta LUX MED pozwala na zdecydowanie szerszy i bardziej komfortowy poziom rezerwacji lekarza online. Pełna aktywacja konta w portalu pacjenta LUX MED zapewnia oprócz standardowych opcji:
-
podgląd listy wizyt - zarezerwowanych oraz zaliczonych w ciągu ostatniego roku we wszystkich placówkach LUX MED
-
możliwość podglądu skierowań, które nie mają sprecyzowanego terminu wizyty w przychodni
-
nowe funkcjonalności wprowadzane przez operatorów systemu LUX MED w ramach e-rezerwacji.
Prawidłowe działanie i pierwsze zalogowanie w portalu pacjenta LUX MED wymaga zadbania o detale. To m.in. podanie wszystkich danych zgodnie z dokumentacją już znajdującą się w systemie LUX MED - muszą one odpowiadać formalnym informacjom. W praktyce więc: Aleksandra nie może być w systemie Olą, a adres zamieszkania powinien być zgodny z administracyjnym, a nie np. potocznym. Dotyczy to np. nazewnictwa ulic - błędów wynikających np. z podawania ich błędnie, czego przykładem jest kolejność “Skłodowskiej-Curie” lub “Curie-Skłodowskiej”.
Uwaga - uruchomienie drugiego poziomu dostępu do portalu pacjenta LUX MED wymaga osobistego zgłoszenia się do dowolnego stanowiska w recepcji dowolnej placówki Centrum Medycznego LUX MED.
Konto LUX-MED nie działa - co zrobić w takiej sytuacji?
Przede wszystkim: zachować spokój. Uruchomienie konta w portalu pacjenta LUX-MED tworzy automatyczny zapis w systemie - pacjent może być więc pewny, że konsultacje lekarskie odbędą się zgodnie z jego planem. W przypadku problemów z zalogowaniem się do portalu pacjenta lub np. utraty hasła, albo problemem z wygenerowaniem nowego online należy:
-
zadzwoń pod infolinię LUX-MED - numer z tel. komórkowych to 22 33 22 888
-
zgłosić się do dowolnego stanowiska recepcyjnego w Centrum Medycznym LUX MED.
Czy dane pacjentów są bezpieczne i anonimowe?
Tak - uruchomienie konta w portalu pacjenta LUX-MED wiąże się z pełną ochroną danych. Informacje są szyfrowane przez protokół SSL oraz przechowywane zgodnie z regulacjami prawnymi, polityką RODO oraz polityką bezpieczeństwa informacji LUX MED Sp. z o.o.
Portal Pacjenta dostępny jest na luxmed.pl lub z poziomu aplikacji mobilnej, która dostępna jest poprzez serwisy AppStore (iOS) i Google Play (Android).