Jak aktywować konto w portalu pacjenta LUX MED?

Jak aktywować konto w portalu pacjenta LUX MED?

Aktywacja konta w portalu LUX MED umożliwia uruchomienie platformy e-rezerwacji. W ten sposób, przez internet można szybko, łatwo i bardzo intuicyjnie sprawdzić, jakie terminy dostępne są u poszczególnych specjalistów. Aktywowane konto w portalu LUX MED umożliwia również ewentualne odwołanie spotkania z lekarzem oraz weryfikację wcześniejszych terminów wizyt, które już zostały zrealizowane. 

Jak aktywuje się konto LUX MED w portalu pacjenta? Technologia pozwala na uruchomienie go na dwa sposoby. Obydwa są w pełni intuicyjne, łatwe w przyswojeniu i w pełni wykonywalne przez internet. 

rejestracja luxmed

Aktywacja konta LUX MED - poziom podstawowy

Uruchomienie swojego konta LUX MED na pierwszym poziomie dostępów to rozwiązanie, które zapewni podstawowe funkcjonalności tej platformy medycznej. Uprawnia ono do:

  • umówienia wizyty w LUX MED - do pięciu konsultacji

  • wygenerowania podglądu wizyt, które zostały już zarezerwowane

  • odwołania wizyty, która musi być anulowana. 

Aktywacja konta LUX MED - poziom poszerzony

Drugi poziom dostępu w ramach konta LUX MED pozwala na zdecydowanie szerszy i bardziej komfortowy poziom rezerwacji lekarza online. Pełna aktywacja konta w portalu pacjenta LUX MED zapewnia oprócz standardowych opcji:

  • podgląd listy wizyt - zarezerwowanych oraz zaliczonych w ciągu ostatniego roku we wszystkich placówkach LUX MED

  • możliwość podglądu skierowań, które nie mają sprecyzowanego terminu wizyty w przychodni

  • nowe funkcjonalności wprowadzane przez operatorów systemu LUX MED w ramach e-rezerwacji. 

Prawidłowe działanie i pierwsze zalogowanie w portalu pacjenta LUX MED wymaga zadbania o detale. To m.in. podanie wszystkich danych zgodnie z dokumentacją już znajdującą się w systemie LUX MED - muszą one odpowiadać formalnym informacjom. W praktyce więc: Aleksandra nie może być w systemie Olą, a adres zamieszkania powinien być zgodny z administracyjnym, a nie np. potocznym. Dotyczy to np. nazewnictwa ulic - błędów wynikających np. z podawania ich błędnie, czego przykładem jest kolejność “Skłodowskiej-Curie” lub “Curie-Skłodowskiej”. 

Uwaga - uruchomienie drugiego poziomu dostępu do portalu pacjenta LUX MED wymaga osobistego zgłoszenia się do dowolnego stanowiska w recepcji dowolnej placówki Centrum Medycznego LUX MED. 

Konto LUX-MED nie działa - co zrobić w takiej sytuacji?

Przede wszystkim: zachować spokój. Uruchomienie konta w portalu pacjenta LUX-MED tworzy automatyczny zapis w systemie - pacjent może być więc pewny, że konsultacje lekarskie odbędą się zgodnie z jego planem. W przypadku problemów z zalogowaniem się do portalu pacjenta lub np. utraty hasła, albo problemem z wygenerowaniem nowego online należy:

  • zadzwoń pod infolinię LUX-MED - numer z tel. komórkowych to 22 33 22 888

  • zgłosić się do dowolnego stanowiska recepcyjnego w Centrum Medycznym LUX MED.

Czy dane pacjentów są bezpieczne i anonimowe?

Tak - uruchomienie konta w portalu pacjenta LUX-MED wiąże się z pełną ochroną danych. Informacje są szyfrowane przez protokół SSL oraz przechowywane zgodnie z regulacjami prawnymi, polityką RODO oraz polityką bezpieczeństwa informacji LUX MED Sp. z o.o. 

Portal Pacjenta dostępny jest na luxmed.pl lub z poziomu aplikacji mobilnej, która dostępna jest poprzez serwisy AppStore (iOS) i Google Play (Android).

Dowiedz się więcej o tych specjalistach

Przeczytaj też

Zarezerwowanie terminu wizyty lekarskiej przez internet to szereg korzyści. Jak działa takie rozwiązanie i jak sieć wykorzystywana jest w prywatnej medycynie?
Koronawirus sprawia, że bezpośredni kontakt - również na linii lekarz-pacjent - warto ograniczyć do niezbędnego minimum, jeśli tylko stan zdrowia tej osoby na to pozwala.
Umówienie wizyty lekarskiej w LUX MED - szczególnie w sytuacji wprowadzonych ograniczeń w służbie zdrowia - coraz częściej wywołuje pytanie o to, jakie są aktualne formy konsultacji lekarskich.